Gezellig met de Hofvissers Karpers vangen op Snakelake in de Berenkuil te Putten/Nijkerk 2023

Zaterdag 2 september 2023

Het is de bedoeling op deze dag een dag te gaan vissen op karper in de visvijver De Berenkuil in Putten/Nijkerk. Alleen als er voldoende belangstelling is, zal deze dag doorgaan. Op de karpervijvers mag alleen met weerhaakloze haken gevist worden en de gevangen vissen moeten direct worden teruggezet. Een fotootje maken mag natuurlijk wel. Een hele dag ( van 8.00 uur tot 17.00 uur) kost € 16,50 p.p. Ook bestaat de mogelijkheid om de hele vijver af te huren. Wellicht kunnen we er een wedstrijdje van maken,( minimaal 10 deelnemers) maar dat hangt af van de kosten en de wijze waarop we de vis kunnen wegen. Een leefnet is alleen bij een wedstrijd toegestaan. Er mag zowel met de vaste hengel als met de feederhengel worden gevist. Mocht u interesse tonen, laat mij dat dan z.s.m. weten.

Nadere informatie ontvangt u via de mail( theodelange1956@gmail.com) of de app.

Opgeven bij: T. de Lange; tel. 06-23240221.