Wedstrijd aanvragen

Hoe werkt het

Vanaf vandaag  1 november kunnen er weer  wedstrijden aangevraagd worden in onze wedstrijdwateren.
Voor het aanvragen  kunnen jullie  gebruik maken van het aanvraagformulier onderaan deze bladzijde.
 De vergunningen worden uitgegeven   op volgorde van datum van aanvraag en indien  van toepassing na ontvangst van de betaling van de kosten.

Info ALLE wedstrijden: Wedstrijdzaken@svbdelfland.nl

Witvissen

We vragen uw aandacht voor onderstaande aanvraagprocedure.

Allereerst kunt u, uw aanvragen doen uitsluitend in Verenigingswateren van de SVBD. Verenigingswateren zijn de wateren welke genoemd worden in uw Verenigingslijst van viswateren.

Lees de richtlijnen en afspraken:

Roofvissen

Voor vragen over het organiseren van roofviswedstrijden kunt u een e-mail sturen naar: roofvissen@svbdelfland.nl

Aanvraagformulier

U kunt uitsluitend aanvragen doen via onderstaand formulier voor 15 februari van het betreffende kalenderjaar.
Aanvragen welke binnenkomen na deze datum worden wel behandeld maar verhoogd met EUR 2,00 extra administratiekosten.

Aanvragen binnengekomen in de periode 2 weken voor de te vissen wedstrijd worden niet in behandeling genomen.

De kosten verbonden aan mutaties op reeds verleende toestemmingen bedraagt 100% extra.
U ontvangt via de e-mail een toezegging (reservering) met daarbij een verzoek tot betaling. Na betaling ontvangt u de definitieve toestemming.

Wedstrijd aanvraag
Verzoek om vergunning voor het houden van een viswedstrijd in SVBD-verenigingswater: