Redactiecommissie

Naast een nieuwe, frisse lay out is het onze bedoeling dat we het blad samen met u gaan maken. Sterker nog, naast het verenigingsnieuws is het de bedoeling dat u de hoofdrol gaat spelen in het nieuwe clubblad. Gemaakt door én voor leden dus, om er maar even een cliché tegen aan te gooien…

Cliché of niet, het zou hartstikke leuk zijn om verhalen te lezen van vissers, of misschien wel vismaten, die uit uw eigen omgeving komen, en daar ook leuke avonturen beleven aan de waterkant. Nog leuker is het natuurlijk om met uw eigen verhaal of foto’s te gaan pronken bij uw visvrienden. We zouden het dus enorm op prijs stellen als er voortaan bij u in de vistas naast het lunchpakketje en de visdoos ook pen en papier te vinden is! En die camera zit natuurlijk altijd al in de tas, en ook op dat gebied kunnen wij uw hulp goed gebruiken! Alle foto’s die vissen of de regio Delfland als onderwerp hebben zijn welkom, wij kunnen ze goed gebruiken als sfeerfoto’s, of als ondersteuning van een artikel. Uiteraard zal uw naam worden vermeld bij de foto.

Onderstaand een kleine omschrijving hoe en wanneer u uw verhaal of foto’s het beste bij ons aan kunt leveren.

Tekst: Uw verhaal of artikel mag 200 tot 600 woorden bevatten, maar als dit niet genoeg blijkt te zijn, schrijf gerust door! Wij kunnen het altijd nog in twee delen plaatsen. En wees ook vooral niet bang voor schrijffoutjes, uw tekst wordt helemaal nagelezen en waar nodig gecorrigeerd. U kunt uw tekst, het liefst als word document, mailen naar E-mail redactie@svbdelfland.nl

Foto’s: Om foto’s mooi af te drukken hebben we foto’s van een behoorlijk formaat nodig. Een grote foto, boven een een artikel, moet bijvoorbeeld 2500 x 1900 pixels zijn. Voor de inzet foto’s, die de breedte hebben van een tekstkolom, zijn afbeeldingen van 900 x 600 pixels al groot genoeg. Vrij technisch verhaal, maar het komt neer op het volgende; als uw foto ‘zwaarder’ is als 1 mb, kunnen wij die goed gebruiken. Als u een groot aantal foto’s zou willen verzenden (graag!!), liever niet meer als 10 mb per mail versturen. U kunt ook via www.wetransfer.com een hoop foto’s tegelijk versturen, als u dat makkelijker vindt.

Wij zien uw verhalen en foto’s graag tegemoet!

De Redactie

Wil je ook vissen?

Bestel nu jouw vispas en word direct lid van onze vereniging. Je mag dan in al onze wateren en de landelijk ingebrachte wateren van de vispas vissen, check altijd even de visplanner om te zien waar je mag vissen.