De Ruischvoorn

Over De Ruischvoorn

Welkom op de pagina van de  “De Ruischvoorn” op de website van Sportvisserijbelangen Delfland.

Wij zijn per 1 januari 2014 aangesloten als afdeling “De Ruischvoorn” bij Sportvisserijbelangen Delfland oftewel SVBD.

Via het lidmaatschap van deze vereniging krijg je ook de landelijke Vispas in je bezit.

De vereniging had verschillende wedstrijdgroepen. Deze groepen stonden onder de rubriek wedstrijden.   . Voel je er iets voor om de afd wedstrijden op te pakken? Neem gerust contact met me op. Er is ruimte om wedstrijden te organiseren in 2023.

Kijk even onder de uitslagen speciale.

Jack Holleman / afdelingsvoorzitter

Wil je ook vissen?

Bestel nu jouw vispas en word direct lid van onze vereniging. Je mag dan in al onze wateren en de landelijk ingebrachte wateren van de vispas vissen, check altijd even de visplanner om te zien waar je mag vissen.