De Kalfskoppen

Nieuws

Gezocht: Vrijwilligers voor ouderen en jeugd! Zonder vrijwilligers kan geen vereniging bestaan! Vrijwilligers houden de SVBD draaiend en zorgen met bijvoorbeeld vislessen en Samen VISsen uitje…

Wedstrijden / Programma

Over De Kalfskoppen

Visclub de Kalfskoppen is een visclub die al jaren bestaat en ooit begonnen is als een gezelligheidsclub binnen carnavalsvereniging de Kalfskoppen met als doel een paar keer per jaar met een groepje geïnteresseerden gezellig te gaan vissen.

Na een aantal jaren is de visclub echter een zelfstandige club geworden met een bestuur en om een competitie element toe te voegen is besloten om 8 wedstrijden per jaar te vissen waarna diegene die over die 8 wedstrijden de meeste vis heeft gevangen tot winnaar uitgeroepen wordt.

Voorzitter/Secretaris Marco Middendorp
Penningmeester Rob Toussain
Alg. bestuurslid Fer Vieveen

Voor informatie over de visclub kunt u per E-mail contact opnemen met de secretaris :Kalfskoppen@svbdelfland.nl

Wil je ook vissen?

Bestel nu jouw vispas en word direct lid van onze vereniging. Je mag dan in al onze wateren en de landelijk ingebrachte wateren van de vispas vissen, check altijd even de visplanner om te zien waar je mag vissen.