SVBD Roofviskoppelwedstrijd Lansingerland i.s.m. Oostland Fishing Bleiswijk – 24 november 2024

Datum: Zondag 24 november 2024

Tijden: Loten om 08.15u. Vissen van 0900-1430 u.

Hengeltype: Kunst- en doodaas (1 hengel tegelijk per deelnemer)
Water: Alle wateren in Lansingerland waar volgens de vispas gevist mag worden
Deelname: Van elk koppel dient minstens 1 persoon SVBD lid te zijn, de ander dient ook een geldig visdocument te hebben dat recht geeft om te vissen op de bewuste wateren.
Inleg: €10 per koppel. Na inschrijving vanaf 1 oktober via roofvissen@svbdelfland.nl krijg je bericht met bankinfo voor overmaking van het inschrijfgeld en verzamellocatie.
Prijzen:            Wisseltrofee, waardebonnen en hengelsportartikelen
Uitreiking:        Na afloop op de verzamelplaats
Let op:             Alleen snoek, baars en snoekbaars telt. Je loot als koppel een startnummer en een bijbehorend water waar je het eerste uur dient te vissen. Daarna mag je zelf bepalen waar je de rest van de wedstrijd vist (wel binnen de gemeentegrenzen van Lansingerland en waar volgens vispas gevist mag worden).

Heb je interesse om deel te nemen aan een wedstrijd? Of heb je vragen? Stuur dan een bericht naar roofvissen@svbdelfland.nl