Update 22e Landelijke Opschoondag 23 maart 2024-Afd. Maassluis

Zaterdag 23 maart 2024 was het alweer de 22e Landelijke Opschoondag. De leden van de afdeling Maassluis staken wederom dan ook weer de handen uit de mouwen en maakten de stadsparken van Maassluis weer schoon. Sportvissers (niet alleen van de SVBD) kunnen gemakkelijk bij dit initiatief aanhaken middels een mail te sturen naar projecten.nl. Deze actie was gericht op zwerfafval in en rond het viswater. Alleen “samen” houden we de waterkant schoon.

Help jij volgend jaar ook mee?

Zwerfvuil is voor veel sportvissers ergernis nummer één. Het vervuilt het milieu, is hinderlijk en vergalt ook nog eens je vis plezier. Bovendien is schoon water van levensbelang voor mens en dier.

De SVBD bedankt alle vrijwilligers die zich hebben ingezet om het viswater van Maassluis schoon te maken van afval.