Landelijke Roofmeister Cup- roofvis wedstrijd

Beste roofvissers SVBD,

Ik wil mijzelf even voorstellen:

Kan een afbeelding zijn van 1 persoon en vissen

Mijn naam is Said el Felyani, 31 jaar oud fanatiek roofvisser. Ik ben al ongeveer een jaar of 15 lid van de svbd.

Nu wordt er in November 2024 een landelijke roofmeister roofvis wedstrijd georganiseerd waarbij er 20 vissers worden uitgekozen van 20 verschillende HSV’s.

Mij lijkt het heel leuk om de SVBD te vertegenwoordigen, alleen heb ik hiervoor stemmen nodig van vissers dus even stemmen.

Steun jezelf/je beste vismaat en maak net zo goed kans op dikke prijzen! Stemmen kan HIER.

Een logisch vraag, maar ook al doe je zelf mee, dan nog is het tof om je beste vismaat jouw stem te gunnen, nietwaar? Bovendien is het toegestaan om één keer op jezelf te stemmen. Last but not least maak je door te stemmen ook kans op hele vette prijzen. Ja ja, we pakken uit met de Roofmeister Cup! Klik HIER om jouw stem uit te brengen en houd je VISpas bij de hand, want die heb je nodig.

Natuurlijk zou het mooi zijn, als er meer leden van de SVBD meedoen, lees dan verder

Hoe doe je mee?

Meedoen en kans maken op de meest dikke prijzen is niet alleen GEHEEL GRATIS, het is ook heel EENVOUDIG. Het enige wat jij moet doen is jezelf inschrijven, klik HIER. Vervolgens is het aan jou om zoveel mogelijk stemmen te verzamelen. Natuurlijk zul je daar zelf al goede ideeën over hebben, maar meld je aan en je krijgt van ons een gelikt strijdplan via de mail.

De Roofmeister Cup is al van start gegaan en alles is nog mogelijk! Zie hier een tussenstand van 4-7-2024. Wil jij alles bijhouden? Van de vissers met de meeste stemmen, tot welke HSV’s goed scoren, klik HIER.

Zoals gezegd zullen we de 20 roofvissers met de meeste stemmen uitnodigen, maar let op, hier kan maar één visser per HSV aan meedoen. Ter verduidelijking, tijdens de Knock Out Race  worden er 20 HSV’s vertegenwoordigd. Feitelijk een soort Eredivisie Voetbal, maar dan met hengelsportverenigingen.

GRATIS meedoen aan de Roofmeister Cup ***Prijzenpot: €20.000,-*** - Roofmeister