RESPECT voor : voor onze vissers…..

Wij doen het, als beheerder SVBD website/Facebook, niet vaak, echter het verhaal en respect voor zijn openheid om over “zijn” , William van Tongerlo, ziekte/beperking te praten vinden wij wel mooi om dit te delen met al onze SVBD volgers/vissers!

Gijs Nederlof ook bedankt voor het interview trouwens. https://fb.watch/qcgjZKkSpU/

Het zal zeker bij velen van ons vissers, een mate van herkenbaarheid hebben in enige vorm van ongemak wat ons (ongevraagd) is overkomen.

En het woord ongemak, dat is dan misschien dan wel zwak uitgedrukt, want wij weten wel beter!!!

Het antwoord van “onze Dirk” is dan bv een verhaal, wel welke bij velen van ons ook bekend is.

Wij, als SVBD hengelsportvereniging, beseffen dat er meer leden/vissers hun verhaal verborgen houden en zwoegend en ploeterend aan de waterkant zitten te bijten(wachten op een beet) om vol te houden en hun hoofd leeg te maken ! !

Live your life, and fish today ! 🎣

Wil je dat net als William van Tongerloo en Dirk met elkaar delen, schroom dan niet dit in een antwoord op facebook te delen.

Als mannen/vrouwen vissers begrijpen we elkaar dan wellicht nog beter, en groeit het respect voor elkaar.