Karperkamp 3.0 2023

KARPERKAMP 3.0

Jeugd Karper Kamp ‘The Social’ 3.0

Afgelopen weekend 1 / 3 september 2023 was alweer het laatste Jeugd Karper Kamp van 2023. Een prachtige locatie, geweldig weer, prachtige vissen, hilarische opmerkingen, enthousiaste vrijwilligers en leergierige Fishing Kidz maakte dit weekend tot een groot succes! Run na run betekende dat, niet alleen een goede nachtrust, maar ook de andere activiteiten op het programma moesten wijken voor het drillen van deze voortreffelijke vissen. Prachtig om te zien hoe de liefde voor onze hobby deze jonge karpervissers na een onwennige start binnen no-time met elkaar verbindt.

Een onvergetelijke ervaring die alleen maar mogelijk is met de tomeloze inzet van vrijwilligers en onze gulle sponsoren! Bedankt!

Denk jij nu: “Hallo dat wil ik ook!”

Stuur dan vooral een mailtje naar fishingkidz@svbdelfland.nl en ben als eerste op de hoogte van de inschrijfmogelijkheden voor het kamp van volgend jaar!