Uitslag Team WvL / SVBD TTC Bergse maas

In het weekend van  5 t/m 7 april 2024 zijn wij als “Team WvL/SVBD” voor de eerste keer aan de slag geweest bij de start van de Team Top Competitie (TTC) Feeder vissen.

Dit was de eerste van drie wedstrijden, van de zes in totaal, welke werd vervist aan de Bergsche Maas.

De Evezet Teamcompetitie Feedervissen 2024 is een teamwedstrijd, verdeeld over zes wedstrijden. De nummer één in de eind ranking mag zich regerend Nederlands Kampioen Feedervissen Teams noemen. Bovendien krijgen zij, net als de nummer twee, het recht om afgevaardigd te worden naar een internationale wedstrijd. Daarnaast wordt er ook een individueel klassement opgemaakt. De winnaar hiervan mag zich een jaar lang regerend Nederlands Kampioen Feedervissen noemen.

Dit was in de stroming hard werken. Korven van 70 tot en met 120 gram waren hard nodig om tot een resultaat te komen.

De individuele stand na drie wedstrijden is dan ook bijgevoegd en vraagt in het najaar “zeker” om een verbetering.

Willem Bakhuijzen.

Standen ook te downloaden.

Ind uitslag na 3 wedstrijden v2.pdf (370,74 kb )
Teamuitslag na 3 wedstrijden – 2.pdf (379,98 kb )
Teamuitslag na 3 wedstrijden.pdf (335,34 kb )