UITSLAG SVBD ingelaste roof-viskoppelwedstrijd 16 december 2023 in Lansingerland

Koppel Veenman & Lockhorst wint extra roofviswedstrijd Lansingerland.

Tien koppels hadden zich aangemeld voor deze extra ingelaste roofvis-koppelwedstrijd in Lansingerland op 16 december, nadat we eerder al de officiële roofviskoppel in hetzelfde gebied plaatsvond op 19 november.

Ondanks de gunstige vooruitzichten, viel het de eerste uren niet mee en was het echt zoeken naar de vis. Maar uiteindelijk hebben alle koppels die de wedstrijd hebben afgemaakt, dus roofvis gevangen.

Helaas moest 1 koppel de strijd eerder staken vanwege fysieke ongemakken. Op een knappe 3e plaats eindigden jeugdige deelnemers Tijn Salari en Nathan van Veelen met snoeken van 68 cm en 65 cm. Tweede werden opnieuw Jan Benard en Frits Schouffoer met snoeken van 77cm en 75 cm.

Met maar liefst 7 snoeken (72,78,92,78,91,74 en 80 cm) wisten Jorden Veenman en Sebastiaan Lockhorst de wedstrijd met afstand te winnen.

Lekker gevist mannen…

De door “Oostland Fishing” gesponsorde prijs voor de grootste vis ging ook naar dit duo. Onder de niet-winnaars konden we ook nog drie setjes kunstaas verloten dankzij deze hengelsportzaak uit Bleiswijk.