Karperkamp 2.0 2023

KARPERKAMP 2.0

Fishing Kidz by SVBD

Heerlijk weer, kameraadschap, een prachtige omgeving, overweldigende aanbeten, high end tackle en een hoop gezelligheid vormden het perfecte decor voor het eerste karperkamp van dit jaar. Kay, Sep, Brian, Ethan, Jayden, Jamie en Nikodim vertrokken vrijdag samen met een berg vrijwilligers naar een privé afgraving in het oosten des lands om daar vervolgens een weekendje neer te mogen strijken. Eenmaal gesetteld gingen de rigs te water en werd het kampvuur aangestoken. Nadat iedereen zijn stretcher gevonden had, volgden er al snel een aantal aanbeten. Aanbeten die je in deze wierrijke put alleen per boot kunt verzilveren; cool! Enorme spiegels en een schub wisten het gemiddelde gewicht tot ver boven de 10 kg te houden. Naast het vissen werden er ook andere activiteiten georganiseerd. Zo waren het precisiewerpen, verwerpen en de roeiwedstrijd ook onderdeel van het klassement!

Deze bovenstaande succesformule is natuurlijk alleen mogelijk door onuitputbare inzet van vrijwilligers, gulle giften van al onze sponsoren en het beschikbaar stellen van het betreffende water. Bedankt! Dankzij jullie heeft dit kamp een onuitwisbare indruk achter gelaten!

Denk jij nu: “Hallo! Ik wil ook mee!” Dan hebben wij goed nieuws! Voor het kamp in september hebben wij nog enkele plaatsen beschikbaar! Mail snel naar: fishingkidz@svbdelfland.nl