FISHING KIDZ 06-07-2024-Jeugdwedstrijd, georganiseerd door Hengelsport Westland.

🔸🎣 Jeugd Viswedstrijd 🎣🔸

Als jeugdcommisie SVBD en Fishing Kidz willen wij onze jeugdvisser inlichten over een spannende viswedstrijden ? Lees snel verder, want ook hier geldt, Vol is Vol….

Op zaterdag 6 juli organiseert Hengelsport Westland een jeugd viswedstrijd bij de vijver bij de molen. De wedstrijd begint om 12:00 uur en duurt tot 14:00 uur. Na afloop vindt de prijsuitreiking plaats om 15:00 uur in het dorp. Er kunnen maximaal 20 deelnemers meedoen, dus wees er snel bij!

Je kunt je eigen hengel meenemen, maar als je er geen hebt, kun je er een bij Hengelsport Westland lenen. Aas en lokvoer wordt verzorgd, zodat je alleen maar je goede humeur en sportieve spirit hoeft mee te nemen.

Schrijf je dan nu in aan de balie bij Hengelsport Westland!

📅 Datum: Zaterdag 6 juli 2024

🕛 Tijd: 12:00 – 14:00 uur

📍 Locatie: De vijver bij de molen

🏅 Prijsuitreiking: 15:00 uur in het dorp

🔹 Maximaal 20 deelnemers – wees er snel bij!

🔹 Inschrijven aan de balie bij Hengelsport Westland in Monster

🎣 Neem je eigen hengel mee of gebruik een van de leenhengels

🔹 Aas en lokvoer wordt verzorgd

Schrijf je nu snel in aan de balie bij Hengelsport Westland in Monster!

We kijken uit naar een sportieve en gezellige dag aan het water. We hopen jullie daar te zien!

🎣
🐟