Dierportiek Discus uit de Lier organiseert wederom 11 augustus 2023 jeugdvisdag in de Lier.

De jeugd coördinator van de SVBD is op vakantie en  dan viert de voorzitter feest. Deze keer in de Lier. Even de SVBD KIDZ-club vertegenwoordigen bij het jaarlijks feestje vissen met k(idz)inderen in de Lier. Dit keer met iets meer dan 100 kinderen en voor elk een prijs, ouders, broers en zussen alles bij elkaar opgeteld een bond gezelschap van rond de 350 mensen. En dat is een gezellige drukte, gelijk goede contacten gelegd met drie organisatie’s en een top vader met een groot hart voor de sportvisserij. Marcel Schuler eigenaar van dierportiek de Discus uit de Lier organiseert dit feestje al 23 jaar en de laatste 2 jaar in samenwerking met de SVBD.

Wij bedanken iedereen die meegewerkt heeft aan dit geweldige stukje reclame voor de sportvisserij. Na het vissen met de vrijwilligers een drankje, even na kletsen voor de toekomst en dan naar huis.

Meer hierover in het volgende magazine.

Voor meer leuke foto’s, klik even op onze site op Facebook !!